Adres do zwrotów
Texas Hair s. c.
ul. Koralowa 35/29
20-583 Lublin
Zasady zwrotu produktu
Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – tylko konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy. Konsument to osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Pamiętaj aby zamówiony towar nie nosił śladów użytkowania i posiadał komplet metek.
Odstąpienie od umowy przez kupującego:
Art. 27. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35.
Koszt wysyłki zwrotnej:
W przypadku odstąpienia od umowy, koszt odesłania towaru spoczywa na kupującym.
Nie przyjmujemy zwrotów:
1) Jeżeli kupujący zgłosił zwrot towaru po upływie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez kupującego.
2) Jeżeli kupujący nadał przesyłkę zwrotną po upływie 14 dni od momentu zgłoszenia zwrotu.
3) W stanie wskazującym na jej użycie.
4) Po oderwaniu metki, jeśli dany model ją zawiera.
5) Wysyłanych na inny adres niż wskazany w informacji o sprzedającym.
6) Wysyłanych do nas za pobraniem.
7) Peruk na zamówienie.
8) Wystawianych z fakturą z numerem NIP.
W przypadku kiedy kupujący odeśle przedmiot w jednym z powyższych przypadków, będzie musiał uiścić opłatę za ponowną wysyłkę po czym odsyłamy przedmiot z powrotem do kupującego. W przypadku nie uiszczenia opłaty za wysyłkę, naliczane są opłaty za magazynowanie.
Peruki na zamówienie:
Nie przyjmujemy zwrotów peruk, które zostały zamówione na osobiste życzenie klienta. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb